imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Halen kimseyle anlaşmış değilim..

iki domain için istediğim; 200 konu açtırmak..
Msn adresimde eklisiniz, bana ulaşırsanız anlaşmak istiyorum, anlaşabiliriz. İyi akşamlar