axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aragones gitsin .. Turan Sofuoğlu gelsin.. Alex-R.Carlos-Emre-Lugano-Edu-Kazma Kazım hepsi gitsin..Paflarla devam etsin Fener.. İlk 5e girer. Bunlarla bi numara olmaz.

Bir Fenerli olaraktan..

Ben bunları yazarken bunu okudum bi taraftan

Antu.com - Fenerbahçe Taraftarının Resmi Sitesi
Güzel yazıymış ben üşenmiştim okumaktan

Berkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş Harikasın ..
Saol Berkan canıma tak etmişti bir Fenerli olarak