aragones gitsin .. Turan Sofuoğlu gelsin.. Alex-R.Carlos-Emre-Lugano-Edu-Kazma Kazım hepsi gitsin..Paflarla devam etsin Fener.. İlk 5e girer. Bunlarla bi numara olmaz.
Bir Fenerli olaraktan..
Ben bunları yazarken bunu okudum bi taraftan
Antu.com - Fenerbahçe Taraftarının Resmi Sitesi
Güzel yazıymış ben üşenmiştim okumaktan
Güzel olmuş

Harikasın ..
Saol Berkan canıma tak etmişti bir Fenerli olarak