Konu
Güzel bi açılış arıyorum
08-10-2008, 12:22:33
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar msn destek koyucam siteme. Ama tıklandığında direk açılsın istemiyorum.. Şöyle güzel şekili bir şekilde açılsın istiyorum.. Var mı bildiğiniz şeyler