ben düsünebilirim ama sorularim var öncelikle.
Mac sonuclari nereden geliyor ?
Bunun icin anlasilmis olan firma hangisi, ne kadar gecikme ile alinabiliyor sonuclar ?
live olabiliyormu mesela ?
Fiyat sonmu ?
Kullanilan script birden farkli domainde kullanilabilir mi, hazir bir uygulama mi ?
PS. Almanca ceviri cok kötü, umarim diger diller böyle degildir.
Tesekkürler