benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden aşağıda yazılanlar, çarşamba'da yokmu, okunmuyormu,
Bana kalırsa demişim.


Ayrıca o dediğim kategoriler ve alt bölümleri o kadar fazla ki tıpkı genel forumdan farksız bir hava veriyor. Eğer o kategorilerde olacakda bu kadar geniş tutulmayıp tek çatı altında olması daha mantıklı.