Bence kendine bi logo yap veya vBulletin logusunu sil.Ayrıca avrupada "k" harfi yok mu ?
Ayrıca demişsin ki "neden aşağıda yazılanlar, çarşamba'da yokmu, okunmuyormu, "
o aşağıda yazılanları heryerde okuyorlar. Sen eğer çarşambaya özgü birşey yaparsan daha çok ilgi görürsün. Eleştri istemişsin ama eleştri kabul etmiyorsun.