bi de ekleyeyim, bi arkadaşımla konuşurken "Eğer bu işte para olduğundan haberdar olsa dağdaki çoban işini bırakır webmasterlik yapar." demişti

Uyanık olun, web den para kazandığınızı kimseye söylemeyin ki,ekmeğinize bir ortak daha çıkmasın