selam arkadaşlar, biraz önce forumdan küçük bi arkadaşla konuşuyorduk da;
"abi adsenseyi tanıtan bir site yapsam, içinede adsense raklamları koysam nasıl olur? Para kazanırmıyım" dedi

tabi kazanır ama bir defalığına
bu paranın devamı olmaz

Hiç dikkat ettiniz mi?
sizin olmayan bir sitede adsense reklamına tıklıyormusunuz?
cevap: HAYIR !

yani siz Reklam olduğunu bildiğiniz herhangi bir şeye tıklamıyorsunuz, bunu bütün ziyaretciler yapar.
ziyaretci siteye girdiğinde herhangi bir adsense, veya Link reklam gördüğünde onun Reklam olduğunu hissetmemeli, eğer hissederse onun bir anlamı kalmaz.
Düşünün ki o çocuk adsense yi tanıtan bir site açtı,ve içine adsense reklamları koydu, ziyaretci adsenseyi tanıyana kadar okur, ve hayatında son defa olmak üzere adsense reklamlarına tıklar. Sonra kendi bir adsense hesabı alıp para kazanma yolları arar, bunun yanında bir bencillikle hiçbir adsnese hesabına da tıklamaz..
sözün özü;
Ziyaretci tıkladığı şeyin reklam olduğunu bilmemeli
madem para kazanmak istiyorsunuz, adsense reklamının, reklam olmadığı izlenimini vermek en iyi yoldur.

ziyaretci;
"burda reklam varmış tıklayayım" DEMEZ!!!
"burda bişey varmış, tıklayıp bakayım demekki alâkalı bişeymiş" DER
biz onu reklam değil "BİŞEY" yapmalıyız

özetle, eğer reklam yapacaksanız, ve devamlı bir para akışı olsun istiyorsanız, yani bi kere kazanayım değilde, her zaman kazanyım istiyorsanız
Normal ziyaretciyi Adsense den haberdar ETMEMEK zorundasınız


Bu söylediklerim text reklam ve adsense içindir, biriniz çıkıp da banner e ne yapacağım demesin bana.
iyi günler


DÜZELTME:http://photoshopbrushes.com/brushes.htm bu site acemiler için bir örnek olabilir
ve işin en büyük kısmı internetten para kazandığınızı hava atmak amacıyla da olsa kimseye söylememek...