Forum kullanıyorum... Ziyaretçilere sitemi açsam üye olan yok!Herkes sömürüyor... Zİyaretçilere açınca hiç bir bot siteyi indexlemiyor...
Ben de sitenin altına bir sürü kelime yazdım soluk renkte tabi daha fazla hitim olsun diye bir çok kelime yazdım sitemde olmayan şeylerde var...
Bunun daha orjinal bi yolu yok mu ? Böyle yaparsam google banlar mı ?
İmzamda var sitem...bi bakar mısnız ?