fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide çeviriler 1000 karakter başı yapılır ki onu belirtmişsin,ayrıca o 1000 karakter içinde standart bi ücretlendirme vardır...bu yüzden fiyatıda eklesen güzel olurdu
Hocam ben fiyatları bilmiyorum tam olarak. Ben liseden arkadaşıyım ondan benden para almıyor diyim . Netten bu dillerin ne kadar cevirildiğini araştırırsınız. O fiyatlara göre uygun bişeyler yapar herhalde arkadaş ki burdan birkaç kişiden iş aldı ve hepsi bildiğim kadarı ile fiyat olsun iş olsun memnun kaldılar.

Tel ve msn adresi orda var. Neredeyse 7/24 açık. Benim arkadaşım olduğunuzu söylerseniz birşeyler yapar diyim