Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Enteresan bir şekilde yorum yapmaya devam arkadaşlar önce şapkalarını önlerine koyup düşünsünler sonra böyle bir oluşumu Türkiye'yede başlatan insanlara teşekkür edebilecek kadar erdeme sahip oluncaya dek büyüsünler!
Konunun en başından beri suskunluğumu koruyorum fakat bu kadar art niyet olamaz. Bu kadar kasıt bu kadar kıskançlık olamaz..
Bir şeyler hakkında yorum yapabilmek, fikir yürütebilmek ve eleştiri hakkına sahip olabilmek için önce o şey hakkında bilgili olman gerekir.
Bizden olmayan - platform dışı - arkadaşlar ne gördünüz de abuk sabuk yorumlar yapıyorsunuz? Ne işittiniz de platform hakkında ağzınıza geleni söylüyorsunuz? Yok keriz yok enayi yok bilmem ne.. Basitlik mi var ruhunuz da yoksa bir eziklik mi anlamış değilim?
Bilmek duymak görmek istediğiniz nedir bilmiyorum fakat oluşum şuanda zaten ritmine kavuşmuş durumda.. Bu oluşum içindeki insanların temel gelir kaynaklarını günlere ve haftalara mal olan web-tasarım, seo danışmanlığı vs.. gibi basit işler oluşturmuyor.
Platform içindeki herkes kendi alanında uzman elbette. Kimimiz seo konusunda üst düzey bilgilere sahibiz, kimimiz kodlama kimimiz proje yönetimi kimimiz ......
Fakat anlamadığını ve göremediğiniz ince bir detay : Bizim gelir kaynağımızı haftalara mal olan işler oluşturmuyor.. Hepimizin kendimizde saklı bir SIR'ı var ve bu sır -ipucu, taktik, strateji... adını siz koyun- sayesinde Türk piyasasında kazanılabilenin katları kazanca sahibe erişebiliyoruz..
Amacımız bilinmeyenleri paylaşmak paylaştıkça çok daha fazla kazanmak. Kimse enayi değil ki sırrını versin diyen arkadaşlara da açık açık söyleyeyim, oluşum içinde güveni sağlamak için öncelikle kurucu üyeler paylaşımlarını yaptılar sonra diğer davet edilen arkadaşlardan bu istenildi.
Ve kısa bir süre geçmesine rağmen onlarca yeni taktik ve strateji bunun yanı sıra proje geliştirildi..
Hepimiz kazanç yollarımızı paylaştık ve daha fazlasını kazanmaya başladık..
Kazandığımızla övünmek bize yakışmaz, önce insanız hepimiz.. Herkesi dinledik, herkesi inceledik - başvuran - kimseyi rencide etmedik ve herkese saygı duyduk.. Sonucunda 11 kişilik platformumuz oldu ve burada boş çene çalanların aksine her saniyemizi verimli şekilde geçirmeyi yeğliyoruz..
Bilmek istiyorsanız bilginizi feda edeceksiniz!
Yapılan testlere *** atmak kolay.. Fakat ne gibi teste tabi tutulduğunuzu nerden biliyorsunuz? Aramızda farklı meslek dallarında insanlar var, bunlar tecrübeli ve mesleğin vermiş olduğu olgunluğa sahip insanlar..
Bilgi ölçme ve değerlendirme olarak algıladığınız bu sınavı aslında baştan geçemediğinizin farkında mısınız?
Bence değilsiniz.. Oturun düşünün.. Hiç değilse nasıl biraz daha hit çekerim falan diye düşünün de hem bizi yormayın hem güzel vaktinizi harcamayın..