vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
httpyi tekrar açtığımda aradan geçen zamana rağmen siteler zaten yayına girmemişti o yüzden reboot yapmıştım. keşke dediğiniz gibi httpd restart yapsaydım
pinglere cevap yok
... büyük ihtimal netdirekt iple ilgili bişi yaptı ipimi mi banladı nedir
reboot ettin diye banlamış olamazlar

lnwserverse ulaşıp bir kez daha reboot attırın yine gelmesse donanımsal yada yazılımsal bir sorun makinanın açılmamasına neden oluyordur ona göre kvm ile bakılabilir