tatile çıkıyorum. yedeklerimi alayım dedim.

önce sunucuyu dış dünyaya kısaca http yayına kapattım. yedeklerimi aldım yavaş yavaş sakin sakin 50 dk da falan. sonra bitince dış dünyaya açtım. 3-4 dk geçti siteler gelmedi. reboot attım sshden gidiş o gidiş bi daha sshden de ulaşamaz oldum.

sunucu aldığım yere haber verdim ama

ben neyi yanlış yaptım?, neden böyle oldu? benim yapabileceğim çözüm yolu varmı? bide ne olmuş olabilir? inşallah zarar ziyan olmamıştır.


şans işte bayram namazından sonra yolculukda var nasıl olacak bilmiyorum sıkıntı bastı