XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacın ne?
Adsenseyi film sitesinde kullanan adamı şikayet etmek mi?
Yoksa senin bir siten vardı (film sitesi) banladın , herkes banlanmalı o zaman ! Mı diyorsun?
Ya da başka birşey mi aramalıyım konunun içinde?
Enteresan durumlar!
neden bu şekilde yaklaştın bilemiyorum ama cevabını aynı sertlikle yada aynı yumuşaklıkta vermek istiyorum

1. EVET herkez şikayet etsin asılın klavyelere çnki sizinde yüksek kazanç elde edebileceğiniz reklamlar kurallara uymayan sitelerde harcanıyor : )

2. film sitesi illegal içeriktir ve ben hayatta illegal içeriklerle ilgilenmem ve ilgilenen adamıda ondan kolay kolay hayır gelmeyeceğini yada gelsede zararını göreceğimi bildiğim için şikayet etmek. çnki kendiside yaptığı şeyin doğru olmadığını biliyor herneyse...

3. ne ararsan ara ama yanlış birşey arama : )