flood oluyor ama kusura bakmayın

arkadaşlar lütfen ciddi olmayanlar pm atmasınlar

not:
ücret işin yarısında yarı parası işbitince geri kalanı yada tamamı iş bitince havale/eft şeklinde yapılacaktır



edit:
arkadaşlar ile anlaştık