neyini kuramadin yoksa sendede ffmpeg ve diger kodek bilesenleri yokmu bir cok kisi direk hosta atip vb yada wb gibi kolayca kurulacagini sanmakta ama hostunuz desteklemıyorsa bosunaugrasmayın