ha birde aklima gelmişken bu hafta TR 184gbps ye cikariyor yurt disi band genişliğini bu yuzden sorunlar yasiyoruz kormaya gerek yok
o dahada korkutucu 7-8 ay önceki hat arttırımında komple sistemi çökertmişti telekom mühendisleri şimdi yine zorda olsa girebiliyoruz şanslıyız
Bu arada dns falan işlemiyor 5 defa dns değiştirdim 5 te reset attım modeme doğru düzgün bir sayfa 2-3 f5 ten sonra anca açıyor