Site güzelde, yazıları aldığınız yerlere neden kaynak ibaresi koymuyorsunuz?
Yada, aldığınız haberlerin sahipleri bunu biliyor mu?

CHIP Online - Nokia Symbian'ın tek sahibi oldu olacak...
Symbian: Samsung dan Nokia'ya evet!