Bayram günü akşam akşam hiç güleceğim yoktu..
bir arkadaşın arkadaşına eft yaptım
5 dakika sonra telefon geldi , biz garantiden ariyoruz eft yaptiniz dogrumu ?

ula dedim garanti bugüne kadar kaç kere aradı ki şimdi arıyonuz , bırak bu ayakları kimsin dedim

bir müddet mesafeli tartışmadan sonra , telleri kapattık..

arkadaşa döndüm ,yaw dedim bu senin arkadaş ne iş ?

sağlamdır yapmaz dedi..

tekrar garanti yi aradım, anlattım durumu... adam evet demezmi
arayan arkadaşa ulaşma şansımız varmı bir özür dileyeyim dedim , oda yok gerek yok alışkın onlar dedi