Bayram günü akşam akşam hiç güleceğim yoktu..
bir arkadaşın arkadaşına eft yaptım
5 dakika sonra telefon geldi , biz garantiden ariyoruz eft yaptiniz dogrumu ?
ula dedim garanti bugüne kadar kaç kere aradı ki şimdi arıyonuz , bırak bu ayakları kimsin dedim
bir müddet mesafeli tartışmadan sonra , telleri kapattık..
arkadaşa döndüm ,yaw dedim bu senin arkadaş ne iş ?
sağlamdır yapmaz dedi..
tekrar garanti yi aradım, anlattım durumu... adam evet demezmi

arayan arkadaşa ulaşma şansımız varmı bir özür dileyeyim dedim , oda yok gerek yok alışkın onlar dedi