Birşeyi aradığınız zaman bulamazsınız fakat aramadığınız zaman sık sık görürsünüz. Sürekli böyle oluyor baya sinir oluyorum. Phpnuke siteye birşey olur tam arayayım derim bütün nuke destek siteleri kapalı olur. Beklerim beklerim bir sürü zaman geçer. Sonra baya uğraşıp yaparım halbuki cevabı orada yazıyormuş sonradan açılınca görürüm. Asp kod lazım olur. Her zaman açık olan site bu gün lazım olduğu için hata verir. Bir kodda takılırım, sorarım sitede. Ondan hemen sonra site kapanır. Bekleki site açılsın. Açılır içerde kimse yok. Çok uyuz oluyorum böyle olunca. Bide herşey ters giderken %100 gelip boş boş konuşup kafa şişiren birisi kesinlikle olur.