Konu
MYNET, KANALD, HOCAM, DIZIMIZI, SOFTREKLAM, FIXOYUN ve Tüm Referanslarım
23-09-2008, 19:52:27
#7
eub
çalışmalarını gerçekten çok beğeniyorum, r10da örnek aldığım 3 grafikerden birisiniz. gerçekten tebrik ederim sizi, başarılar