vistayı bilmiyorum fakat eğer anladığım gibiyse bazen xp'dede bana oluyordu kendi ağıma kendi şifremle girmeme çalışmama rağmen.wireless aygıtını onar yada öyle birşey de res at düzelmesi lazım.

Eğer kendi modemin değilse zaten şifredendir.