WeINSMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye girişi yaparken küçük/büyük harf nasıl yazıldıya öyle giriş yapmak gerekiyor. Bunu anlatabilecek olan varmı?
Kullanıcı adından bahsediyor isen büyük harf küçük harf aynen uyman gerekmiyor.