GoLDeNLaNd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çakma vbulletin kurulmuş gibi geldi bana .. (sürüm yazmıyor bariz belli)
Footer'da versiyon bilgisi yazması gibi bir zorunluluk yoktur. İsterseniz kullandığınız versiyona ait bilgileri kaldırabilirsiniz.