Konu
Forum Sitemi Açtım
18-09-2008, 18:03:54
#8
_Kaos_
GoLDeNLaNd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çakma vbulletin kurulmuş gibi geldi bana .. (sürüm yazmıyor bariz belli)
Footer'da versiyon bilgisi yazması gibi bir zorunluluk yoktur. İsterseniz kullandığınız versiyona ait bilgileri kaldırabilirsiniz.