FaTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Menu de keşke türkçe bir font kullansaydınız.Site gerçekten göze hitap ediyor.Başarılar.
Düşünücem , Teşekkür Ederim Yorumunuz için
Peki ArkaPlan için bir öneriniz varmı hiç düşünmedim ArkaPlan'ı Yada bu şekilde iyimi..