Konu
Okuduğum Liseye Yaptığım Forum Sitesi
17-09-2008, 14:47:25
#7
imennanoglu
misafir olarak girilince evet öyle gözüküyor ama giriş yapınca öyle değil. kayıt ol yazısı ufak olduğundan öyle bir şey düşündüm kaldırılabilir yinede.