Ben de yanıt atmadan önce firmanın sitesine baktım, pek kolpa gelmedi. Büyük firmalara reklam stratejisi ayarlayan bi firma sanırım. Sonuçta işin reklam kısmı 150 tane bıçakla bitmiyor. Bu 150 Blogger'dan en az 15-20'si bu bıçağı kullandıktan sonra izlenimini blogunda anlatıp reklamını yapacaktır. Ama spam olsa da "Tüh ulan adresimi kaptırdım" diye üzülmem. Sonuçta VIP bi insan değilim ve ABD ordusundan da kaçmıyorum