şöyle pilliden gaz alarak arkadaşlar(3 arkadaş) ile 1-2 blog kurmaya kararlaştırdık.
en baş 2 blog kuracağız.
1. Tavsiye
2. Teknoloji-internet- incelemeler
Tavsiye sitesi ise fikir şöyle olucaktı.
Okuyuculara editörlerin(kobay fareleri) denemeleri ile yapılan ve keyif veren mutluluk veren şeyleri ziyaretçilere bildirmek.
Yahut yeni çıkan bir ürünü tavsiye etmek(beğenilirse)
yeni çıkan bir çikolatayı tavsiye etmek (sadece bir örnek)
fikir orjinal geldi.Çünkü hiç yapılmamış idi.
Direk domain düşündük(1-2 dk) bulduk hemen.
Ve sonunda açtık.
Denemek Lazım | hayatta mutlaka bir kez yapman gerekenler
Düşüncelerinizi belirtirseniz çok sevineceğiz.
bloggerda template editlenmedi yüklenmediği için şuanda kabataslak bi tasarım yaptık.logomuz sabit.
Şimdi sıra diğer teknoloji blogunda.Onada domaini güzel ve jenerik birşey bulduk.paylaşmasak iyi olur
Denemek Lazım | hayatta mutlaka bir kez yapman gerekenler