Konu
www.SahibiVar.comn Bu domaine ne yapmalıyım?
16-09-2008, 20:44:01
#3
bytoprak
Güzel bir düşünce fakat siyasete atılmak istemiyorum çünkü şu sıralar karışıklıklar var böyle bir siteyi açarsam ergonekon diye beni alabilirler