Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail kapanır, msn varsa o kapanmaz..
evet haklısın, yukarda arkadaş ben hala kullanıyorum diyince aklıma gelmedi.
Bazen insanların msn ile mail olayını karıştırdığını unutuyorum