Buluşmada zaten uzun uzadıya konuştuk, elden ihtiyacı olanlara dağıtmanın vereceği haz gerçekten hiçbir yardımda duyulmaz. Bir okulda bizim tarafımızdan yaptırılmış bir sınıf isteği bende daha fazlaydı, r10.net adına bir sınıf veya en azından buluştuğumuzda konuştuğumuz üzere r10 ankara sınıfı, o sınıf duvarlarında bizim isimlerimiz, bu da gerçekten gurur verici, içimizi ferahlatan bir olgu olurdu. Belki ileride böyle birşeyde organize ederiz.

Haftaya kampüsüm açılıyor, seninle gelip dağıtmayı çok isterim anıl, ama %90 ihtimalle gelemem. O zamanki durumuma bağlı ama şimdiden cuzi bir rakam eft atıyorum. Herkese de 3-5 bir yardımda bulunmasını tavsiye ederim. Bunun gibi hiçbir olayda o vicdanınızdaki hoş hissi yaşayamazsınız. Buluşmada konuşurken bile bahsi geçerken içimdeki o hissi dahi size anlatamam.




Her şekilde destek vermeye hazırım, devam ederim. Her ay belli kurumlara bağış yaptığım zamankinden daha büyük mutluluk duyacağıma, o anı birebir yaşamayı veya en az fotoğraflarla yaşayacağım duyguya, o ihtiyaç sahiplerinin yüzlerindeki gülümsemeyi görmeye kesinlikle değecek bir davranış. Bu duyguya paha biçilemez...