Haklısın Gokyuzu çok kotu bi dikkatsizlik yapmışım. Kusura bakmayın. Düzelttim. nevsehir arkadasa soyleyecek laf yok zaten. Kimse Joomla olduğunu inkar etmiyor ki zaten. Cevaplardan birinde de zaten yazıyordu Joomla yı güzel kullanmışsınız tebrikler diye. Çalış seninde olsun...