eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zoque.net forumları örneğin herkezi öyle almıyor foruma sadece kendi özel e-mail adresi olan kişileri ve yanlış hatırlamıyorsam hakkımda yazılarına bakarak alıyordu ama içeriği herkez görüyordu. Şu anda TR'nin en saygın ve en bilgi dolu en seviyelim ortamdır bana göre. Ve gerçekten sektördeki en önemli kişilerde oralarda bulunmaktadırlar. Forum herkese açık herkes yararlansın diyor sadece mesaj yazmak için üyelik istiyor.
Sizinde amacınız gerçekten deneyimli kişileri almak madem ve bilgi paylaşmak niçin dışa kapanıyor, dış tarafa bilgi vermemeyi neden istiyorsunuz çok mu gizli, bilgiler? Kimse bilmiyor mu, o bilgiler ile milyon dolarlar mı kazanacaklar amaç nedir? Dışarıdan kişiler girince ortamın büyüsü mü bozuluyor tam olarak amaç nedir ?
arkadaşım sen daha amacı anlamamışsın zoque iile bizi karşılarştırman komik. Lütfen bir kez daha okur musun ilk mesajı senin söylediğinle bizim amacımızın alakası yok. Tşk.



----------------------------

Arkadaşlar katılımcı olmak isteyenler bana pm atsınlar kayıt altına alıyorum.
Teşekkürler.