eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum diyip geçiyorum çünkü burası bir forum. Eğer ilk zamanlarda kendinizi kanıtlamadan böyle bir şey yapılırsa bir çok kişinin kâle almayacağına inanırım. Çünkü diyecekleri şudur. Ben niye sizin yaptığınız teste katılayım beni işe mi alacaksınız, niçin bu testi siz yapıyorsunuz?

Bu testi yapmadan önce kendinizi teste katılacaklara tanıtmalısınız. Yaptığınız işleri, başarıları ortaya koymalısınız eğer teste katılacaklardan daha başarılı biriyseniz ancak sonra testi yaparsınız.

Şahsen ben tanımadığım bir foruma gidicem gelicekler bana seni içeri almak için test yapıcaz diye söyleseler. Sen kimsin Patronmusun işe mi alıyorsun ki test yapacaksın gibi bir karşılık veririm.

Örneğin W3 kendimizi test etmemiz için testler hazırlıyor. Şimdi oradaki testlere kendini çok çok iyi olarak tanımlayan kişiler bile katılır. Çünkü testi hazırlayanlar bunların guruları derecesindedirler. Yaptıkları işler, başarılar ortadadır. Ya da bir kursa gidersin hocan test yapar çünkü haklıdır senden daha iyi bilmese orada olmazdı o konuda.. Ama böyle seni içeri almak için teste giricen demek garip bir şey..
Peki sen bizim yerimizde olsaydın ne yapardın. Bu bilgi brajını nası aşmayı düşünüyorsun. Akıl akıldan üstündür.