Test yapılması oldukça saçma olur. Kişilerin bunun sonucunda olacağı yer sadece bir forum. Bir çok kişi testi görünce uğraşamam kalsın diyecektir. Ve test sonucunda ne elde edecekleri belli değil. Bunun yerine bence CV ve / ya yaptığı işler, çalışmalar istenmelidir.
Test olmazsa bu iş olmaz. Örnek veriyorum siten seo da başarısızdır. Gerilerdedir ama az çok ziyaretçi alıyordur. Sitene bir kod yazıyoruz. Arama motorlarında Yukseliyorsun.Seo konusunda fazla makalem yok fakat google seo algoritmasını biliyorum. Kimsenin bilmediği 2 şıkkı diyim.

Ama sen buraya forum diyip geçiyorsun.