kaspersky 2009 kullanıcıları başına geldi bilmiyorum 4-5 gündür kullanıyorum. 2-3 kez denk geldi. bilgisayar ilk başladığında boş küçük bir pencere çıkıyor. tamam seçeneği varmecbrbasmamız gerekiyor oraya ve bişi olmuyor.
neden olabilir bu?
kaspersky 2009 türkçe.