Arkadaşlar anlaşma yapılmıştır.
Gerekli ucret tarafıma odendı..
Ozgun ve araştırılmış olarak ıkı yazı eklendı... Gerı kalan 8 yazıda 4 veya 5 gun ıcerısınden bıtırılmesı planlanıyor.. saygılarımla...
Arkadaşı şiddetle tavsiye ediyorum. Ödeme konusunda herhangi bir sıkıntım meydana gelmedı. Umarım arkdaşın ıyı nıyetıne karşılık benim işimi begenır..