Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok arkadaş köpek balıklarına emanet edemem ben kasalarımı Sitemde gezip sunucularımda işler yaparken acaba hangi köpek balığı kasamın yanından geçti diye düşünmek istemiyorum.
Kasayı denizin içine salmayacaklar herhalde .