Ben neden fikir vereyim ki? Kendi kafamdaki projeyi değerlendirebilecek durumdayken neden başkalarıyla paylaşayım. Sana mantıklı geliyormu? Bu işlerle içli dışlı olan hemen herkes internetle ilgili güzel projeler ortaya çıkarabilir. Ben bundan bahsediyorum. Kimsenin aklına gelmeyen senin aklına geliverir veya bi başkasının. Belli başlı kalıplara sıkışılmış gibi geliyor bana, toplist, forum (özellikle de içeriği 'genel' olanlar), komik, oyun,.. gibi.
Son olarak ta bir daha kimsenin yorumuna 'saçma' kelimesini kullanarak cevap verme. Katılmayabilirsin ama bunu ifade tarzın bu kelimeyle olmamalı.
Siz nasıl ki başkalarını eleştiriyorsanız siz de eleştirilebilirsiniz. Çok saçma geldi çünkü belki de sen emeklemeyi bilmeyen bir çocuğa yürü diyorsun.
Ayrıca paylaşmayı sevmiyorsan burada ne işin var??? Burası da bir forum değil mi??? Bir işte insanı asıl başarılı kılan şey emektir. Eğer sen en basit bir şey için bile büyük bir emek harcıyorsan ve samimi isen başarılı olmaman için bir engel yok...
Umarım anlatabilmişimdir...