Sesiyada1903 senin yönteminde güzelmiş.
konuyu açan arkadaşın yöntemini blogger de uyguluyordum da.
yalnız bi sorum olacak. aynı mesajı mı o şekilde ayarlıyorsunuz yoksa farklı konuları mı?ya da boş mu gönderiyorsunuz?
Yanlış anlamadım ise her bir yeni yazdığımız mesajı o şekilde ayarlıyoruz.
Ben teşekkür ederim arkadaşlar sizlere faydası oluyorsa ne mutlu bize