arkadaşım şunu izle
ve panelden vB seçeneklerden ayarları +3 e getir. bundan sonraki üyeler için ve ziyaretçiler için saat tıkırında çalışır

üyelere de bir konu aç böyle yapmalarını iste.
bir de php den yapmak var, onla uğraşırım diyorsan onu da verelim, herkes otomatik olarak ona dönsün
anlamıyorsunuz :S zaten gmt+3 te saat.. böyle olmasına rağmen sürekli kafasına göre değişiyor saat..