konuyu açan arkadaşın yöntemini blogger de uyguluyordum da.

yalnız bi sorum olacak. aynı mesajı mı o şekilde ayarlıyorsunuz yoksa farklı konuları mı?ya da boş mu gönderiyorsunuz?