realone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senın dedıgın ısı erkanpolat yaptı ve 50 ytl ucret gonderıldı dekontunuda tarayıp atabılırım
ıs yapmadıgın halde para ıstedın terbıyesızlık yapma
al buda dekontu http://http://tatlimekan.net/Resim.jpg
kı yaptıgı ıs bırak 50 yı burda domaın karsılıgında yapılıyor ben yaptıgı ıcın 50 ytl gonderdım
tamam öyle diyelim kardeş gece yaptım dedim gönderdim sabah senin sql'u wp adminden import etmeye çalışmak benim hatam mı?
kimseye güvenilmez olmuş
terbiyesizlik kimdedir oda tartışmalı sql'u verip aynı özellikteki sql import edildiği için hakkını arayan bende mi açıklama yapmadan engelleyip yanlış yaparak yapamadın diyen sizde mi?