Fransızlara karşı bi sempatim vardı hatta bi ara diyodum kesin st joseph lisesine gidicem ama allahtan gitmemişim şimdi çok kıl oldummmm!!! FRANSIZLARA HADLERİNİ BİLDİRELİM çok güzel olmuş ben de siteme koyucam hatta ayrı bi sayfa yapıp popup açıcam bir kaç güne kadar...İlgilenen olur mu bilmem çünkü full çoluk çocuk giriyo siteme ama olduu kadar...

bu arada

edit : üstteki mesaj bomba olum değiştir şunu lan o ne öyle tüü bi de boykot edicen