Teşekkür ederim SABQCES orjinal stesinden dün sorduktan sonra arkadaşımın da yardımıyla türkçeleştirdim. huseyinkeles valla daha dün kurdum anlatımı takip ettim türkçe sitesinden resimli olarak kurdum şuanda bir tek problemim kaldı oda forumdan belirlediğim haber başlıklarından haberleri sitemde gösterebilmek. Güncelleme konusunda ise şuanki halinden çok memnunum güvenlik açığı olup olmadığını daha tam anlamıyla bilmiyorum yeni öğreniyorum bir çok sistem gibi bu sistemi kullandığım sitem ana sitem joomlayı kaldırdım ve bunu kurdum. şuan mk 1.1.1 de açık varmıki ve mk 1.2.1 de ne gibi fakrlılıklar var güncellemelimiyim ? mkportal 1.1.1 de kalmam bana sorun yaratırmı sizce ?