bende istemiştim 2 yıl once belçikadan gelmişti 60 cd

birkere denedim yukardadi arkadas 2 dk demiş ama ben 5 dk da basarmıstım cd den çalıştıgı için işletim sistemi ondan bukadar kısa surede oluyor.
Hmmm öyle birşey oldugunu düşünmüştüm, peki kurulum yaptıramıyor muyuz o cd ile ?