Konu
Sorunsuz 3.6.2 Geçtim Arkadaşlar
13-10-2006, 19:03:16
#18
Nusret
sagol yaw walla bende sana bayılıyorum yoksa forumların tatı çıkmıyor siz olmadan tabi vbulletin olmadanda vbseo nun tatı çıkmaz degilmi