Konu
Ubuntu,Kubuntu,Edubuntu Kapınıza Geldi Hem De Bedava ( Bu doğru mu ? )
01-09-2008, 17:34:05
#21
DuZCe_
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
kullananlar ekran goruntulerını cekebılırmı gorelım bizde nasıl bısımıs