Konu
Sorunsuz 3.6.2 Geçtim Arkadaşlar
13-10-2006, 12:25:03
#14
Nusret
ne konuda atıştık vbulletin olmazsa vbseo olmaz demiştim
bir kere iftara etmiyorum varsayımdır
lisansın gerçekten varsa tebrik etmek lazım