Konu
Sorunsuz 3.6.2 Geçtim Arkadaşlar
12-10-2006, 22:55:00
#10
DJ PİSAGOR
O kadar eklenti kurunca zaten 3.6.2 oluyor. Upgrade yapmana gerek yok